Buna ziua !
Nu am in intentie sa intru cumva in polemica cu dvs.
In ceea ce priveste respectarea linistii, recunosc, m-am cam aflat in aceeasi situatie cu dvs., in sensul in care intentia de a crea un grup omogen dintr-un numar aproximativ de 20 de persoane nu mi-a iesit tocmai in proportie de 100%. Scuze pentru acest deranj.
Avand in vedere insa, ca incercati sa fiti deschisa in special comentariilor negative, mi-as permite sa va prezint cateva sugestii.
Cred ca ar fi corect sa afisati clar conditiile accesului la toate facilitatile pensiunii, restrictiile, sau orice alte interdictii, sa va manifestati disponibilitatea sau lipsa acesteia de la inceput pentru fiecare solicitare a clientilor, in functie de intamplarile cu care v-ati confruntat si nu v-au fost pe plac.
Incercati sa rulati personalul angajat, astfel incat sa existe eventual paza dupa ora 23:00.
Ar trebui sa veniti in intampinarea clientilor care doresc de pilda si altceva decat sa se odihneasca in cadrul pensiunii dvs. Imaginati-va ca unii fac sute de kilometri pentru o vacanta, nu ca sa aiba un astfel de program strict. Sincer, i-am compatimit pe angajatii dvs., deoarece i-am intalnit 3 zile la rand, in calitate de ospatari, receptioneri, etc., cu un program zilnic 8:00 - 23:00. Si chiar turistii n-au nicio vina ca acestia sunt obositi.
Cand am vorbit de lasitate, m-am referit chiar la faptul ca nici dvs. nici sotul dvs. nu ne-ati prezentat restrictiile, ci i-ati trimis pe angajati sa ne spuna ca vor sa se retraga, ca vor sa inchida, ca noi trebuie sa eliberam sala de conferinte, de parca am fi fost niste infractori de care trebuia sa va feriti. Daca ati fi avut pe cineva care sa supravegheze dupa ora 23:00, nu cred ca ar fi fost vreo problema. Oricum, intre orele 24:00 si 8:00 s-a dormit in fiecare noapte, iar intre orele 10:00 si 18:00, atat sambata cat si duminica am fost plecati in excursii, la Vatra Dornei, la Suceava, la manastiri. Asa am intetionat de la inceput sa ne petrecem timpul, astfel incat masa de pranz am servit-o in alta parte.
Cat despre mesele luate in cadrul pensiunii, va comunicam faptul ca vineri toata lumea a servit bucatele dvs. (mai putin bauturile alcoolice, recunosc), sambata, duminica si luni toata lumea a servit micul dejun (la care sincer oferta ar trebui serios imbunatatita) si doar sambata seara am servit propriul gratar, cu garnitura dvs., si asta deoarece printre facilitatile pensiunii se numara inclusiv : "foisor si gratar".
Datorita inaugurarii partiei de ski, inclin sa cred ca veti avea posibilitatea de acum incolo sa aveti oaspeti mai tineri, mai exuberanti, clienti cu pretentii diferite, cu asteptari diferite, cu preocupari diferite. E drept ca bucovinenii sunt in general oameni molcomi, asezati, dar va pot asigura ca in tara sunt tot felul de temperamente si daca doriti sa veniti in intampinarea turistilor, e bine ca sa solicitati de la inceput detalii despre tipul da vacanta pe care il doresc oaspetii dvs.
Puteti prelua o idee de la Hotel Cristalin din Arieseni. Personalul era la dispozita clientilor permanent, lucrau 2 ospatari, 1 receptioner si un bucatar o saptamana, iar o saptamana erau liberi. Locuiau in cadrul hotelului si veneau de la Oradea si Sibiu sa lucreze la Arieseni.
Oricum, felicitari pentru ce ati realizat pana acum ! Locatia este superba, cu mult bun gust, extrem de curata.
Inca o data ne cerem scuze pentru neplacerile provocate.
Va doresc sa aveti parte de turistii pe care vi-i doriti.
Cu aceeasi consideratie,
Adina MERGEANU